lørdag, juli 09, 2005

Grimsby på norsk

Nettsiden som ligger ute på tiscali-adressen vil snart forsvinne da firmaet har blitt kjøpt opp av telenor. Muligens lager jeg en ny side snart, men imens vil jeg ha en grimsbyblogg på norsk. Medlemsoversikt finner du link til i margen til høyre.

Det blir en del språklige begrensninger med min engelsk så jeg tror dette faktisk vil bli mer spennende lesning for Grimsbysupportere som forstår norsk...

Jeg har allerede postet en sak som du finner under. Som dere ser er det mulig å kommentere sakene jeg skriver. Hadde vært morsomt å få litt motbør for mine meninger!

The old website is now gone as my internet company is bought up by someone else. Then I also desided to make a new website. This time I use a blogg as that makes it a lot easier for me to use more time on stories than on formatting the site. On the links on the right will you however find some sections that not is news based.

After writing about Grimsby in five years on English I felt that I was in a blind gate and therefor have I desided to write in Norwegian to get my enthusiasm going again. After all the site is for the Norwegian fans. However will I write exclusive news in English, I will also try to make the story short in English in red text italic text below the story.