mandag, desember 19, 2005

Slade med ønskeliste

Det innrømmes nå fra Blundell Park at Simon Yeo står på klubbens ønskeliste. Den tidligere Lincoln-spissen har denne sesongen prøvd lykken med New Zealand Knights.

"Jeg ønsker og tror at vi kan få i stand noen avtaler i transfer vinduet. Jeg har en liste over spillere jeg ønsker, Simon Yeo står på den listen," innrømmet Slade.

Samtidig skal klubber fra de to øverste divisjonene være hypp på seks spillere. Ryktene forteller at Hull skal ha følere ute for Reddy. Hvem de fem andre er blir over i spekulasjoner, men trolig snakker man om Mildenhall, R Jones, Kalala, Bolland og Parkinson.

Manager Slade sier at han vil gjøre alt for å beholde spillerne, samtidig har klubben ikke råd til å si nei til et godt tilbud.

"Det har vært stor interesse i det siste. Jeg har fått kontakt fra flere Premier og Championship klubber om seks av mine spillere. Men alle er under kontrakt og jeg vil gjøre alt jeg makter for å beholde dem i klubben."

PS: Talentet Andy Taylor scoret syv mål for juniorlaget på lørdag. 17 åringen har vært nær ved å sitte på benken for førstelaget i det siste og sammenlignes med Michael Reddy på farten...