tirsdag, juli 03, 2007

Grimsby ferdig med ferien

Det har vært særdeles tyst fra Blundell Park denne sommeren. Men på mandag kommer spillerne tilbake til treningsfeltet.

Stallen fra forrige sesong er så godt som inntakt. "Jeg har alltid likt å beholde store deler av troppen fra sesong til sesong. Jeg vil ha kontinuitet og vil aldri bytte ut 9-10 spillere hver sommer," forteller trener Alan Buckley.

Noen nye spillere kan ennå komme, deriblant Martin Paterson som ennå ikke har signert ny kontrakt med Stoke. Buckley er ikke like sikker på at han kommer til Grimsby. "Jeg tror ikke Martin signerer for Stoke, men heller ikke for oss. Jeg tror han går til Scunthorpe, de spiller på et høyere nivå som er mer interessant."

Danny North har blitt linket til Leeds i sommer. "Jeg har ikke hørt noe om det, og jeg tviler på at Dennis Wise har hørt om det heller. Jeg tror det ryktet kommer nedenfra en av dokkene, det pleier å komme noen rykter fra der."

I tillegg til en ny spiss, blir det nok forsvarskjøp. "Vi vil nok forsterke forsvaret litt, men det er snakk om å få inn cover på plassene."