lørdag, november 25, 2006

Forandringer fryder i Grimsby

Det ble en god start for Alan Buckleys i hans første kamp hjemme i serien. 4511 tilskuere hadde møtt opp og så Paterson (12) og Jones (56) goale for Town som var hakket hvassere enn Accrington Stanley.

Grimsby - Accrington 2-0

Gule kort: Boshell (62)

Blundell Park, 4511 tilskuere

Grimsby (4-4-2):

1. Barnes
20. Croft - 5. Fenton - 6. Whittle - 3. Newey
17. Till - 8. Bolland - 11. Pulis - 23. Hegarty
14. Paterson - 19. Jones
Innbyttere: 16. Boshell 38 minutter for Bolland, 7. Rankin 4 minutter for Paterson.
Ubenyttede innbyttere: 2. McDermott, 13. Murray, 22. North.
De tre nye leiesoldatene starter. Spillere som Toner, Harkins, Bore og Ravenhill er ikke engang på benken.
Grimsby har startet bra og man har testet keeper to ganger de første ti minuttene.
Et skudd fra Croft etter 12 minutter ble gitt retur på Jones var på returen, men maktet ikke å score, det gjorde derimot Martin Paterson.
Accrington hadde en i stolpen og en retur som gikk i mål, men offside.
Så etter 20 minutter var Paterson farlig frempå igjen, men denne gang bommet han.
Spillet rullet mye frem og tilbake i starten.
Til forandring ser Grimsby livsfarlige ut når dem går fremover. Paterson virker å være et varp.
Grimsby fortsetter å angripe og bortelagets keeper er en reddende engel flere ganger.
Det står 1-0 til pause.
Boshell erstattet en skadd Bolland tidlig i andre omgang.
Så en typisk Alan Buckley scoring. Ballen ble spilt opp i beina, man arbeidet seg gjennom boksen før Gary Jones puttet.
Isaiah Rankin kom inn like før slutt for Paterson som var veldig sliten på slutten.
Kampen ebbet ut med 2-0 seier. Towns første tre poenger siden 8. oktober.
Her er hva Alan Buckley mente om kampen. "Første omgang syns jeg var storartet. Spillet jeg så nedover høyresiden vår i dag er noe av det beste jeg har sett på lenge.""Skulle jeg ha noe å pirke på var det at vi burde ha ledet tre-fire null.""I andre omgang mistet vi Paul Bolland og etter det slet vi litt.Men jeg er fornøyd med vårt spill.""Jeg har fått konkurranse om plassene. Før kampen sa jeg til styreformannen at mitt største problem var å velge innbytterne."