lørdag, november 11, 2006

Alan om debuten



Selv om Grimsby utvilsomt gjorde det svært bra med syv spillere ute, var ikke Buckley interessert i å ta av.
"Det var ikke vakkert, men du all verden hvordan spillerne jobbet i dag," sa Alan etter kampen.
"I de første 50 minuttene var vi veldig gode og vi kunne ha scoret tre mål. Dog - vi ville vært fornøyd med ett poeng før denne kampen," sa Buckley som hadde gledet seg til kampen.
"Jeg vil egentlig ikke utpeke enkeltspillere, men stopperne (Fenton og Whittle) var veldig gode. Jeg vil ikke gå ut å signere spillere så lenge det er kvalitet her."
Buckley så første omgang fra tribunen, det var et engangstilfelle.
"Jeg tror ikke jeg vil gjøre dette flere ganger, jeg liker å se det fra gressnivået," innrømmet Buckley.
"Nå får vi jobbe mot lørdagens kamp på treningsfeltet og forbedre vårt pasningsspill. Da blir jo Gary Jones klar igjen. I serien må vi snu det kjapt, det sier jo tabellen."