mandag, august 15, 2005

Notiser

Toner tilbake
Midtbanespiller Ciaran Toner er tilbake etter ankelskade og vil spille for reservene på mandag, mens Jean-Paul Kamudimba Kalala vil trene denne uken i et forsøk på å rekke Darlingtonkampen på lørdag.

Stopper Justin Whittle trenger en to-tre dager før han kommer tilbake fra sin ankelskade. Midtbanespiller Paul Bolland ble forøvrig far i helgen og kunne ikke ha spilt om det hadde blitt kamp mot Chester på lørdag.

"Man risikerer skader når det er slik. Muligens det var et lykketreff at kampen ikke ble noe av?" spør manager Slade.

Tidligere Leedsspiller Stuart Edwards og tidligere Preston og York forsvarer Kyle Armstrong vil prøvespille for Grimsby i mandagens kamp.

Ucar fant ny klubb
Svensken Gabriel Ucar som var svært nær ved å signere for Grimsby i sommer har gått til Assyriska.

Venstre backen var lenge på listen til manager Slade før valget tilslutt falt på Gary Croft.
Tjuetreåringen med U21 kamper for Sverige forlot Landskrona i mai og har sammen med sin agent Martin Dahlin lett etter en ny klubb.

Curier vil bort
Tidligere Mariner Mickael Antoine Curier ønsker seg vekk fra Vard Haugesund i dette overgangsvinduet.

Franskmannen scorte 3 mål i helgen mot Ørn Horten og står dermed med 14 scoringer i 2. divisjon denne sesongen.

I sommer prøvespilte han for Brann og Lyn, lag han ennå holder kontakten med.

"Alle vet at jeg ønsker å spille på et høyere nivå, og da må jeg gjøre mitt beste for Vard for å bli lagt merke til. Agenten min jobber for meg, og jeg har fremdeles kontakt med Lyn og Brann," sier 22 åringen til Haugesund Avis.

Toner and Kalala are headed back after injuries. Summer target Gabriel Ucar finds new club in Sweden and former Mariner Mickael Antoine Curier scored three goals this weekend and wants to sign for a bigger club.