lørdag, april 15, 2006

Grimsby ned på play off

Grimsby overbeviste ikke mot Shrewsbury og fikk kun ett poeng. Sagi Burton ga Shrewsbury ledelsen etter dårlig markering på et corner. Men Grimsby kom tilbake da Marc Goodfellow sikkert satte inn et straffe. Men det endte 1-1, da Grimsby manglet evnen til å score.

Grimsby - Shrewsbury 1-1

Mål:
0-1, Sagi Burton (27)
1-1, Marc Goodfellow (66)

Blundell Park, 5935 tilskuere

Grimsby (4-4-2):



1. Mildenhall
2. McDermott - 6. Whittle - 12. R-Jones - 3. Newey
11. Parkinson - 8. Bolland - 32. Woodhouse - 10. Goodfellow
9. Reddy - 19. G-Jones
Innbyttere: 20. Croft 42 minutter for Newey, 31. Mendes 26 minutter for Parkinson, 5. Futcher 1 minutt for Whittle.
Ubenyttede innbyttere: 7. Kalala, 18. Toner.
1. min - Kampen er i gang.
2. min - Grimsby uforandret. Michael Reddy har slitt i det siste, men blir klar. Da er det verre med Gary Cohen som står over, men han er aktuell for mandag.
3. min - Grimsby i sine sorte og hvite drakter spiller mot Osmond Stand i første omgang.
4. min - Shrewsbury: Joe Hart, Ben Herd, Richard Hope, Sagi Burton, Neil Ashton, Steven Hogg, Neil Sorvel, David Edwards, Mark Stallard, Glynn Hurst, Kelvin Langmead. Benk: Gav Cadwallader, Steven Leslie, Jamie Tolley, Glyn Thompson, Gavin Cowan.
5. min - Spenningen tar seg opp i League Two. Det er fem kamper igjen, fire seire vil sikre opprykk. Men Shrewsbury kan ennå nå play off og vil ikke være en enkel motstander.
7. min - Skandinaver har inntatt Blundell Park i dag. På John Smiths stand henger det et svensk flagg med GTFC trykket i det blåkorset.
9. min - Grimsby har kommet veldig godt i gang og virker på hogget. Reddy, Goodfellow og Gary Jones har alle kommet til muligheter.
10. min - Shrewsbury er et spillende lag og det er en åpen kamp. De er gode på gjennombrudd.
12. min - Juniorlaget spilte kamp i dag og slo Bradford hele 5-0. Det lover godt for fremtiden. Målscorere var Stephen Rock (2), Andy Taylor, Jammal Shahin og Leon Britteon.
13. min - Grimsby veteran John McDermott fikk nylig tvillinger for andre gang!
14. min - Mariners manager Russell Slade spiller mye gjennom midten. Vingene Goodfellow og Parkinson trekker mye mot midten.
15. min - Barn har kommer inn for 1 pund i dag og det er trolig rundt om 6000 tilskuere.
16. min - Få sjanser i kampen. Den hvor Reddy rundet keeper og la igjen til Goodfellow har vært den største.
17. min - Shrewsbury har kommet godt med i kampen.
18. min - visste du at Grimsbys tidligere stjernespiss David Nielsen var aktuell for Bayern Munchens reservelag nylig. Nielsen som nå spiller for FC Midtjylland blir dog værende i Danmark inntill videre.
19. min - Minesveiperen Grimsby som har ligget til kai i Måløy siden den grunnstøtte i februar, skal snart fraktes til Skottland for reprasjon melder NRK.no.
20. min - Knut Anders Fostervold som er fysisk trener i Molde denne sesongen har fått en pangstart. Molde leder Tippeligaen etter 1. serierunde etter at dem vant 3-1 mot Tromsø i seriepremieren.
21. min - Goodfellow bryter og Reddy tas, men dommeren er ikke enig.
27. min - GRIMSBY - SHREWSBURY 0-1. Shrewsbury tar ledelsen etter dårlig markering på et corner. Sagi Burton får det lett og header inn ledelsen.
28. min - Grimsby frempå like etter, men frisparket fra Goodfellow gikk like utenfor. Keeper virket også å ha kontroll på den.
30. min - Det har vært jevnt, men det er noe surt at Shrewsbury leder da dem bare har hatt ett forsøk på mål.
32. min - Været har ikke vært det beste i det siste og banen er noe ujevn.
34. min - Grimsby har vist en liten formsvikt i det siste med kun fire poeng på de fire siste kampene.
35. min - Bolland blir satt opp av Goodfellow og Reddy, men skuddet går utenfor.
37. min - Shrewsbury forsvaret har store problemer med farten til Reddy, men etter tre forsøk har han ennå ikke maktet å overliste keeper.
41. min - Det går mot pause. Et corner fra Woodhouse finner Parkinson, som bør score, men bommer!
42. min - Dommeren er i fokus, har ikke vært på Grimsby side. Kunne ha gitt straffe både til Reddy og Gary Jones.
43. min - Når vi snakker om dommeren... En takling av Tom Newey burde ha gitt Shrewsbury straffe, men heldigvis var dommeren ikke oppe i situasjonen.
44. min - Newey skadde seg i taklingen og hinker av. Gary Croft er i oppvarming.
45. min - Vi er på overtid. Newey har kommet innpå igjen.
45. min +1 - Et innlegg fra venstre treffer i siden på John McDermott som ukontrollert sender ballen til corner. Nesten selvmål!
45. min +2 - Pause - Grimsby vant 3-2 i sjanser, men ligger under 0-1. Newey som ble skadd like før pause vil nok kunne slite for å forsette etter pausen.
---
46. min - Grimsby gjør ingen endringer i pausen, men det er åpenbart at Newey sliter.
48. min - Gary Croft kommer inn for Newey.
52. min - Gary Jones møter et innlegg fra John McDermott, tross bra treff på volley vil ballen ikke inn!
54. min - John McDermott kommer til skudd fra presset hold, men ballen går over tverrleggeren.
56. min - Mark Stallard får stort rom av Grimsbys forsvar, men header heldigvis utenfor!
58. min - 5935 tilskuere på dagens kamp, veldig få har tatt turen fra Shrewsbury noe som ødelegger tallet noe.
64. min - Junior Mendes inn for Grimsby, Parkinson kommer ut.
65. min - STRAFFE! Woodhouse sender avgårde et kanonskudd som går i en Shrewsbury hånd.
66. min - GRIMSBY - SHREWSBURY 1-1 Marc Goodfellow stepper opp fyrer den i nettet!
68. min - Målet var en vitamininnsprøytning for fiskerne og tilskuerne. Gary Jones var farlig frempå, men skuddet ble sendt til corner.
70. min - JPK Kalala er sendt i oppvarming.
71. min - Cardiff er og ser på keeper Stephen Mildenhall i dag, Mildy som ikke har villet signere en ny kontrakt med klubben.
73. min - Grimsby har flyttet opp laget og er mer offensive. Macca med nytt skuddforsøk etter en retur, men ingen kraft i skuddet.
75. min - Robert Jones' header inn et corner, men målet blir annulert da dommeren mente Gary Jones klatret på en Shrewsbury-spiller.
76. min - Grimsby har følgende fire kamper igjen - 17. april - Leyton Orient, 21. april - CHELTENHAM, 29. april - Macclesfield, 6. mai - NORTHAMPTON.
81. min - Grimsby jager et mål uten hell, man sliter med å få i sammen flere trekk.
84. min - Slik stillingen er nå i de andre kampene vil Grimsby være utenfor direkte opprykk etter denne runden. Northampton og Leyton Orient som ligger poenget bak leder nemlig.
86. min - Mendes får til en bra heading etter et innlegg fra Bolland, men Shrewsburys svært gode keeper redder.
87. min - Bare Mariners nå!
89. min - Ben Futcher kommer inn for Justin Whittle. Futcher vil spille på topp.
90. min - Tre minutter er lagt til.
90. min +3 - Grimsby tapte 2 veldig viktige poeng da det endte 1-1. Dermed er Russell Slades gutter nede på 4. plass med fire runder igjen.