mandag, april 17, 2006

Poengdeling

Litt av en thriller i London i dag, men bare ett poeng til Grimsby som forblir på 4. plass.

Leyton Orient - Grimsby 0-0

Brisbane Road, 6582 tilskuere

Gult kort: Gary Cohen (34)

Grimsby (4-5-1):

1. Mildenhall

2. McDermott - 6. Whittle - 12. R-Jones - 20. Croft

15. Cohen - 7. Kalala - 8. Bolland - 32. Woodhouse - 10. Goodfellow

19. G-Jones
Innbyttere: 31. Mendes 70 minutter for McDermott, 11. Parkinson 34 minutter for Kalala.
Ubenyttede innbyttere: 5. Futcher, 14. Barwick, 18. Toner.
0. min - Høy stemning på Brisbane Road. 930 Grimsbyfans har tatt turen. Nesten full stadion.
0. min - Michael Reddy klarte ikke fitness test og er også tvilsom til fredag. Tom Newey er trolig ute for resten av sesongen med ankelskade. Dermed legger man over til 4-5-1 hvor Kalala går inn på midten, Gary Croft tar venstrebacken, mens Cohen som er tilbake fra skade og erstatter Parkinson.
1. min - Mildenhall vrikket ankelen under oppvarming, men spiller. Paul Bolland bestod en fitness test like før kampstart.
18. min - McDermott har fått en strekk i låret og må av. Barwick, Mendes og Parkinson er i oppvarming.
20. min - Junior Mendes kommer inn for McDermott. Samtidig går Cohen tilbake på backen.
30. min - Mye stopp i spillet og få sjanser i kampen.
34. min - Gary Cohen får gult for å sparke vekk ballen.
45. min - Det står 0-0 til pause. Grimsby har fem mann på midten og fører mye. Med kun en mann på topp blir Gary Jones noe isolert, dog skal det sies at Jones har gjort det bra.
Av de andre topplagene ligger Carlisle under 1-0 til pause. Northampton har 0-0.
56. min - Parkinson inn for Kalala i et taktisk bytte hvor Mendes blir flyttet frem som spiss i en 4-4-2 formasjon.
70. min - Grimsby er det førende laget nå, Parkinson har en kjempesjanse men bommer.
80. min - Intenst og tett. Leyton har fått tre gule mot Grimsbys ene. Grimsby har igjen ett bytte, mens Leyton har brukt sine.
90. min - Ekstratid nå. Tre minutter lagt til.
90. min +1 - Marc Goodfellow treffer tverrleggeren.
90. min +2 - Trippelsjanse til Grimsby, men utenfor.
90. min +3 - Dommer blåser av for fulltid.